۱۳۹۰ خرداد ۱۵, یکشنبه

پیشنهاد ؛ آقایان مزورعی و خاتمی اولین شرط مصالحه جنبش با نظام مجوز یک راهپیمایی آزاد در ۲۲ خرداد باشد


با سپاس فراوان از بزرگواران اقایان محمد خاتمی و علی مزروعی که به نمایندگی از کل جنبش سبز ! خواستار آزادی زندانیان سیاسی و مصالحه جنبش سبز با نظام شده اند ؛ آزادی زندانیان سیاسی که بجای خود یکی از مطالبات قطعی جنبش سبز است و آزاد کردن جمعی انسان فرهیخته و بی گناه (اعم از نابغه و استاد دانشگاه و وکیل و حقوقدان و فعال حقوق بشر و نخبه و دانشگاهی) که به جرم دفاع از حقوق اولیه انسانی (آزادی) به زندان افتاده اند کار اعجاب انگیزی نیست که نظام (= علی خامنه ای) باید به ان تن در دهد . (این جای خود ؛ کار اساسی ، طلب بخشش از عزیزانی است که عمرشان در سیاهچالهای تباهی نظام منحوس آخوندی برباد رفته و باید غرامت آن پرداخت شود که معلوم نیست چگونه ، خدا می داند ؟!)

اما بعنوان یک ذره از دریای بیکران جنبش سبز آزادیخواهان ایران یک پیشنهاد دارم ؛ شما عزیزان که صحبت از آشتی ملی و مصالحه جنبش سبز با نظامی که خود از وابستگان به آنید می کنید ؛ بعنوان یک عضوی از نسل سوخته این نظام و انقلاب عاجزانه از شما یک درخواست دارم :

ممکن است از نظام (= شخص علی خامنه ای )، بخواهید همانطور که دیروز گفت :


به نظام (= علی خامنه ای ) پیغام بفرستید که ما شرط ایشان را می پذیریم ما هم به نظام ! و هم به اسلام !معتقدیم اما تعاریف متفاوتی از اسلام و نظام داریم .

ما به نظام اداره جامعه اعتقاد کامل داریم [نظام : بمعنای نظم و ترتیب در اداره امور کشور] اما به نظام جمهوری اسلامی ایران که برپایه سرکوب ، حذف و خشونت برپا شده ، خیر ! (این اولین منشأ اختلاف ما با حکومت است.)

و به اسلام هم بمعنای "سلامت و صلح " (برگرفته از ریشه کلمه سَلَمَ) معتقدیم .

اما در معنای این کلمات بعنوان مخالف فکری با هم اختلاف نظر داریم . (پس اگر تقوا دارید ما را زیر پا له نکنید.)

من بعنوان یک عنصر کوچکی از جنبش سبز از سوی جمعی از همنسلانم تنها یک درخواست از شما دارم :

اولین شرط ما برای مصالحه با نظام بعنوان دگراندیشان فکری - سیاسی ( به تعبیر خامنه ای کسانیکه اندیشه سیاسی شان متفاوت است نباید زیر پا له شوند) آنست که با درخواست راهپیمایی ما (ملت ایران) در روز بیست و دو خرداد امسال در وزارت کشور موافقت شود و بدون آنکه زیر تیغ ، چماق و چاقو قداره بندهای بیت رهبری له شویم اولین شرط ما مبنی بر برپایی راهپیمایی آزاد در روز بیست و دوم خرداد ، نود بپذیرند.

آقای محمد خاتمی و علی مزروعی لطفا پیغام نسل سوخته انقلاب پنجاه و هفت را به آقا ! برسانید. و درخواست ما را نیز ضمیمه کنید و دست آقا را بیشتر بفشارید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر