۱۳۸۹ خرداد ۲۵, سه‌شنبه

مرجع تقلید تراشی فارس نیوز همزمان با طلاب و مدرسین قلابی (متقن)

در بیانیه شماره 10 مدرسین و طلاب قم و نجف (متقن) [که معلوم نیست چگونه این مخفف استنباط شده است !] در جایی آورده اند ،

سوال ما از مراجع عظام قم و نجف آیات عظام وحید خراسانی، صافی گلپایگانگی، روحانی، شاهرودی(!!!!)، موسوی اردبیلی، قمی طباطبایی، شیرازی، شبیری زنجانی، سیستانی، حکیم، نجفی و فیاض این است که حضرات آیات! آیا همچنان فرمان سکوت به مقلدین خود می دهید؟ حضرات عظام! آیا اهانت به قرآن کریم ارزش موضع گیری صریح در برابر این جنایت هولناک را ندارد؟

خوانندگان بدون برخورداری از کمترین اطلاعات حوزوی از این بیانیه به شدت استقبال کرده و در حالیکه جوانمردان واقعی در درون حوزه رودر رو مشغول مبارزه با آخوندک های شیطان صفت هستند ، گروهی مجهول الهویه با تبلیغات آقای نوری زاده و صدای آمریکا از راه رسیده اند و بیانیه کذایی صادر می کنند. درست مانند بزرگنمایی و تبلیغاتی که در مورد مدحی صورت گرفت و با آگاهی همگان دفع شرّ شد.

اگر مردم ندانند اهل فن می دانند که ، آیت الله و مرجع تقلید درست کردن آنهم از نوع عظمایش کاری است که تنها از عهده حکومت علی خامنه ای بر می آید .

در حالیکه این روزها به شدت به ساحت مراجع عظام تقلید حقیقی (ایت الله منتظری (ره) و آیت الله یوسف صانعی) بی حرمتی میشود . آقایان سرگرم " آیت اللهی سازی " اند آنهم از نوع عظما .

از کی تا بحال آقای شاهرودی با آن همه جنایت در دستگاه قضا آیت الله العظما شده است ؟ ایشان کدام رساله را نوشته اند و چند مقلد دارند ؟ اگر هم مقلدی باشد که نیست از کدام رساله باید تقلید کنند ؟

این اتفاق و دم خروس در حالی از این بیانیه کذایی بیرون زده است که درست در همین روز خبرگزاری فارس نیوز آخوندک شیطان صفت محمدی یزدی و مقتدایی را آیت الله خطاب می کند .


البته که حاکمیت سعی دارد بجای مراجع تقلید حقیقی که یک به یک در حال حذفشان است دست به مرجع تقلید سازی بزند و تا کنون نیز موفق بوده در یک روز دو مرجع تقلید حقیقی را حذف و سه مرجع را جایگزین (محمد یزدی و مقتدایی در فارس نیوز ) و (شاهرودی در سایت متقن) سازد.

در اینجا حاکمیت سه به دو جلو است : سه مرجع تقلید ، جایگزین دو مرجع تقلید حذفی.

۱ نظر:

  1. منظور ایشان از آیت الله عظمی شاهرودی سید محمد شاهرودی است. www.shahroudi.net

    پاسخحذف